Niezapomniane wojaże młodzieży z Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego z Siennicy Różanej!!!

15 kwietnia młodzież z ZSCKR w Siennicy Różanej wraz z opiekunami udała się na trzydniową wycieczkę Karpacz - Praga - Wroclaw. Wycieczka ta, to nagroda dla uczniów, którzy w sposób szczególny zaangażowali się w życie szkoły oraz dla osób z najwyższą frekwencją.

Pierwszy dzień poświęciliśmy na zwiedzanie Karpacza. Zwiedziliśmy między innymi Kościół Wang, Dziki Wodospad, Młynek Miłości i Park przy Zaporze na Łomnicy. Następnego dnia zaraz po śniadaniu wyruszyliśmy do słonecznej Pragi. Pomimo dość długiej trasy nie była ona nużąca, gdyż przewodnik wypełniał ją ciekawymi informacjami. Ogromna popularność miasta sprawia, że jest ono bardzo zatłoczone, jednak dzięki temu, że zwiedzanie było z przewodnikiem mogliśmy mimo zgiełku bardzo dużo zobaczyć m.in. Bramę Prochową, Rynek Staromiejski, Most Karola, Zamek w Hradczanach, Ogrody Królewskie.

Późnym wieczorem wróciliśmy do Karpacza a następnego dnia z samego rana pełni energii wyruszyliśmy na zwiedzanie Wrocławia. Zwiedzanie rozpoczęliśmy od rynku, przy którym znajduje się gotycki ratusz. Mogliśmy również podziwiać Panoramę Racławicką.

Po zwiedzeniu Wrocławia udaliśmy się do domu.

Trzy dni, które tak intensywnie spędziliśmy były bogate w niezapomniane doświadczenia, chwile i świetne nastroje czego dowodem są załączone fotografie.